Goman Brand co.

Suositukset

”Marika Goman on luovuudellaan osoittanut miten innovaatio ja estetiikka voidaan yhdistää harmoniseksi kokonaisuudeksi ja tuottaa siitä liiketoiminnallisesti toimiva ja hallittava yhtälö. Sekä julkaistut että monet julkaisemattomat ideat ovat olleet tasapainotettuja ja jännittäviä joka on vaikea yhtälö hallita. Lisänä tämän kaiken keskellä erittäin arvokkaana tekijänä ovat Marikan organisointikyvyt jotka osoittavat että erittäin haastavat laajamittaiset kokonaisuudet sekä yksityis- että yrityselämän puolella voidaan hallita erinomaisilla leadership- ja management taidoilla. Uskon että Marika tulee osoittamaan konsepteillaan sitä samaa laajamittaisuutta jota ovat Suomelle tuottaneet aiemmin esim. Marimekko tai Iittala. Erittäin korkealle arvostettavaa sisältöä jota ei tule sivuuttaa missään liiketoimintatilanteessa jossa haetaan uusia mahdollisuuksia.”

Antti Veranen
Strategic developments in Asia, Russia, MENA-region. Strategist, Independent Consultant, Public Speaker, по-русски говорю, based in EU/China, Mediterranean.

”Marikan pistämätön tunnelman hallinta ja halua sitoutua asiakkaille tarjottavien hetkien ainutlaatuisuuteen antaa hänelle kyvyn saada pienikin näyttämään suurelta. Tällä on suuri merkitys kasvavaa liiketoimintaa rakennettaessa, sillä se sitouttaa niin asiakkaat kuin henkilöstönkin uskomaan yhteiseen huomiseen.”

Riikka Merisalo
Mainostoimistoyrittäjä ja strateginen planner

”Sinulla on todella innovatiivinen ja rohkea liikeidea, ja uskon että myös vetovoimainen tulevaisuudessa! Olet benchmarkannut juuri niitä lappilaisia toimijoita, joihin itsekin mielessäni palvelukonseptiasi yhdistin (Santamus, Kakslauttanen, Päivikki Palosaari).
Työskennellessäni Rovaniemellä hotelli- ja ohjelmapalvelujen parissa v. 2006-2008 huomasin, että maksukykyisimmät kv-asiakkaat kaipasivat luksustason majoitusta, jota silloin Rovaniemellä ei ollut. Maksukykyiset, korkeaa laatua arvostavat kansainväliset matkailijat ovat Suomen matkailumarkkinoiden näkökulmasta oivallinen ja kasvava kohderyhmä, emme erottu massamatkailukohteena vaan nimenomaan ainutlaatuisena kohteena niille, jotka ovat jo paljon nähneet matkoillaan ja etsivät erilaisia elämyksiä. Tähän kysyntään liikeideasi vastaa oivallisesti. Hyödynnät paikallisuutta, luontoa, yhteisöllisyyttä, luksusta, elämyksiä, kulttuuriperinnettä, siinä on mistä ammentaa.”

Maaria Berg
Matkailupalvelujen lehtori
Satakunnan ammattikorkeakoulu SAMK, Palveluliiketoiminta

Oletko ollut asiakkaani , onko sinulla kokemusta palveluistani – anna palautetta / kerro kokemuksistasi!

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: