Goman Brand co.

Real Estate Developer

CREATE – a lifestyle experience, without limitations.

That ‘lifestyle’ is about shared values, a lust for faraway cultures, for the world around that excites, shapes and nourishes. It is an appetite for pampering and a deep appreciation of the creative and elegant ”!

” Ajatus paratiisista, jossa ihminen ja luonto, rakennettu kulttuuriympäristö ja luonnonympäristö eläisivät sopusoinnussa”

Huvilat olivat 1800-luvun Euroopan johtavan porvariston ja sen yhtenäisen laajalle levinneen kulttuurin yksi ilmenemismuoto- kesäasukkaat elämäntavoillaan tekivät rakennuksista kesähuviloita. Nykypäivän hyvinvointi / kulttuurimatkailua voi lähestyä entisajan elämäntavan kautta . Pohdin huviloita asukkaiden kautta, en elämästä tyhjinä kuorina. Ilman huvilakulttuurin tuntemista on mahdotonta ymmärtää nykypäivän ” vaativaa matkailijaa !”

Olen itse asiakasrajapinnassa koko ajan ja tuotan kaiken ympärillämme olevan sisällön. Uskon että ymmärrän ja näen vaativan ” hyvinvointimatkailijan tarpeet ” . Hyvä ympäristö on joka tasolla kiistaton menestystekijä, mutta menestyäkseen tulee erottautua muista. Omaleimainen profiloituminen on yhä vaikeampaa , kun fyysiset ja kulttuuriset erot ovat pienentyneet. symbolituotannon ja estetiikan rooli on yhteiskunnassa kasvanut joten nyt olisi tilausta erottautua vaikkapa kokonaisten kaupunkiympäristöjen visuaalisessa kehittämisessä. Satakuntalaiset imagorakennukset kertovat voimakkaista persoonista ja tulevaisuudenuskosta.

Imagon tulee perustua luontaisiin lähtökohtiin. Kiinteistökehityshankkeissa meidän tulee kaivaa esiin identiteettitekijät ja vahvistaa niitä suunnitelmallisesti , nostaa esiin tärkeät paikat ja imagorakennukset ja kiinnittää niiden ylläpitämiseen erityistä huomiota. Uutta suunniteltaessa perustason saavuttaminen ei vältttämättä riitä , vasta se ylittämällä erotutaan ja herätetään vaikkapa sijoittajan tai kulttuurimatkailijan mielenkiinto.

Kulttuurimatkailussahan lähtökohdat ovat ennen kaikkea aitoudessa – matkailija hakee aitoa kokemusta ja kohtaamista. Meillä suomalaisilla tuntuukin olevan huono itsetunto, kun emme ymmärrä, että meidän omassa kulttuuriperinnössämme on kaikki se arvo, rikkaus ja monipuolisuus, joiden avulla tarjota unohtumattomia elämyksiä matkailijoille.

goman Brand co. Missiona on muuttaa käsitystä loma-asuntorakentamisen, alue- ja kiinteistökehityksen innovatiivisuudesta sekä rakennuttamisen laadusta.

-luo ja kehittää liiketoimintaanne tukevia käyttäjäkeskeisiä toimintaympäristöjä -”uudistusbudjetin ei tarvitse olla suuri, tärkeintä on tunnelma1″

– synnyttää ja edistää tiloihin liittyviä, liiketoimintakonsepteja – rajoja rikkovaa suunnittelua , ” hotelli joka tuntuu kodilta ”!

– kasvattaa tiloihin liittyvää liiketoimintaa ja kansainvälistä kilpailukykyä – ” suomessa eletään jatkuvassa yhteydessä luontoon -Luonnon hiljaisessa helmassa voi rentoutua raskaan päivän päätteeksi ja seurata, miten lehdet ikkunan takana vaihtavat väriään ja kukkien nuput avautuvat. Sielu lepää ja stressi helpottaa


Japanissa kaupunkilaiset käyvät terveyssertifikaatin saaneissa metsissä ”metsäkylvyssä”.

 

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: