Goman Brand co.

Design Management

Taiteellinen koulutustaustani on antanut minulle valmiudet nähdä ja hahmottaa kokonaisuuksia. Johdonmukaisen yrityskuvan muotoutumiseen vaikuttavat tuotteiden ja palvelujen ohella myös toimintaympäristö sekä viestintä. Yrityskuva on mielikuvien summa.

Kuva1

Mitä selkeämpi, yksilöllisempi ja hallitumpi yrityksen julkinen kuva on, sitä paremmin yritys kykenee erottumaan myönteisesti kilpailijoistaan. Kahdeksankymmentä prosenttia havainnoista ihminen tekee silmän kautta. Tähän tietoon perustuu halu korostaa tavoitteiden toteutumista visuaalisin keinoin. Toimenkuvaani on mm. yrityskuvan visualisointi- design management. Asiakkaani ovat halunneet kiinnittää huomiota yritys- ja tuotekuvaan ja sen merkitykseen menestymisen keinoina. Työni on visuaalisuuden soveltamista yrityksen organisaatioon ja toimintaan liiketoiminnan joka tasolla.

Kuluttajat ovat nautiskelijoita, jotka pohjaavat päätöksensä niin järkeen kuin tunteisiin. Mielikuvamarkkinoilla luodaan ulkoista kuvaa yrityksestä potentiaalisten asiakkaiden tietoisuuteen. Median kautta voidaan rakentaa mm. globaalia virtuaaliviestintää, joka lumoaa eikä turruta.

 

 

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: